Despre Noi

Călătorii despre noi
17 Oct 2025 Călător -
|
|
|
11 Oct 2025 Călător -
|
|
|
11 Oct 2025 Călător -
|
|
|
10 Oct 2025 Călător -
|
Am calatorit foarte bine, punctuali si seriosi |
|
09 Oct 2025 Călător -
|
Conditiile excelente de la rezervare pina la sosirea la destinatie. |
|
09 Oct 2025 Călător -
|
|
|
08 Oct 2025 Călător -
|
Lipsa de comunicare dintre dispeceri și șofer. Am lăsat părinții bătrâni și cu probleme de sănătate în stradă să ia mașina la 13:45. La 14.05 s-au urcat din greșeală în alt autobuz. La 14:10 am fost sunat de șofer întrebând “unde sunt?” Am rezolvat până la urmă să îi cobor din autobuzul greșit. Am întrebat șoferul și i-am sugerat să se primească un sms sau să se dea un telefon menționând eventualele întârzieri iar el a spus pe ton “ca nu e vina lui ca a întârziat”. Ar fi mai multe de explicat însă ma rezum aici.
Sugerez o comunicare eficientă! Iar șoferii să nu uite ca sunt șoferi și oferă servicii. Limbajul trebuie menținut la nivel profesionist nu ca un cioban…
Răspuns pt dvs:
Sunt doctor, intram în operație urgenta. Un copil avea nevoie de mine. Am stat cu părinții mei 20 de minute, să nu stea în ploaie.
Aș putea așterne aici toată discuția avută de 2 ori la dispecerat. Repet, lipsa de comunicare. Iar dvs, persoana care raspunde, ar fi trebuit sa ia masuri. Nu e nimic absurd! E lipsa de comunicare, lipsa de implicare. Raspuns TRANSFERO: Buna seara! Multumim de mesaj, insa, totusi daca stiati ca sunt parintii batrani si pot gresi trebuie sa stati cu ei sa va asigurati ca se urca unde trebuie. Din pacate intarzieri sunt si vor fi mereu pe aceasta ruta extrem de aglomerata. Dar nu este responsabilitatea noastra sa ii luam din alte masini sau sa anuntam pe fiecare in parte intarzierea. Aveti nr. de telefon, dispeceratul este non-stop, sunati si intrebati si vi se raspunde. Nu e datoria soferului si nici nu e normal sa stea sa va sune sau sa va dea mesaje la volan ca intarzie. Suntem pro feedback de fiecare data, dar este total absurd sa fim noi acuzati ca parintii nu stiau cu ce firma merg. Puteau intreba firma macar cand se suiau in autobuz, nu e cine stie ce mare lucru totusi. Asa ca responsabilitatea va revine intru totul dvs. si trebuie sa stati cu ei daca stiati ca asa ceva se poate intampla si sa multumiti totusi ca s-au facut eforturi sa ii preia ulterior. Nici limbajul dvs. din pacate, mai ales ca dr. nu va plaseaza in alta categorie. Si da, nu ne pasa ce motive aveti, fiecare le are pe ale lui ca orice alt om asa ca nu sunt responsabilitatea noastra parintii dvs. decat sa ajunga la destinatie. Cum se urca, unde stau si cine ii aduce etc. nu este in aria noasta. Asa ca da, este absurd sa aveti pretentia aceasta. Biletele cunparate online au toate informatiile necesare. Bineinteles ca vom intreba dispeceratul, nu asta era ideea…ci pur si simplu pentru un bilet ieftin de transport ce pretentii sunt. |
|
07 Oct 2025 Călător -
|
|
|
06 Oct 2025 Călător -
|
|
|
05 Oct 2025 Călător -
|
|
|
05 Oct 2025 Călător -
|
|
|
02 Oct 2025 Călător -
|
Foarte bine, mulțumesc. |
|
30 Sep 2025 Călător -
|
|
|
29 Sep 2025 Călător -
|
|
|
29 Sep 2025 Călător -
|
Profesioniști |
|
29 Sep 2025 Călător -
|
|
|
28 Sep 2025 Călător -
|
S-au gândit foarte bine să facă o aplicație unde poți rezerva liniștit,personalul educat și gentil. Bravo. Mulțumesc |
|
28 Sep 2025 Călător -
|
|
|
28 Sep 2025 Călător -
|
Șoferul nu a vrut să intre în municipiul Buzău motivând că este în desfășurare un maraton. Obs. -la acea oră maratonul se terminase de mult timp. |
|
28 Sep 2025 Călător -
|
Scaune rupte ! |
|
25 Sep 2025 Călător -
|
|
|
24 Sep 2025 Călător -
|
|
|
19 Sep 2025 Călător -
|
Nu aveți centuri de siguranță. |
|
19 Sep 2025 Călător -
|
|
|
18 Sep 2025 Călător -
|
|